Dålig kondition

Kom nyss hem från Vällingby och eftersom mitt buskort inte gäller efter kl 7 så var jag tvungen att gå hela 2,5 km hem :S De som känner mig vet att jag har dålig kondis och gnäller varje gång vi går någonstans tillsammans. Men trots det så köpte jag ett par jeans och en t-shirt från GinaTricot. Om jag minns rätt så ska Chris Brown till domstolen imorgon och hoppas att det inte händer något farligt där. Stackaren som får uppleva allt det här vid bara 19 års åldern. 

Nu tror jag att jag ska kolla på någon film eller läsa " En shopaholic i NY".


Puss o kram


T-shirt - GinaTricot 99:-



Jeans - GinaTricot 399:-
och linnet som jag köpte igår 
på H&M för 49,50:-



Allt tillsammans ; )



Bevismaterial A, skoja hehe 

Kommentarer
Postat av: C E L I A ' S bloggliv «

Hejhej! Just nu har jag en försäljning på en bloggdesign. Gå in på menyn och klicka på "försäljning" eller skrolla ner på bloggen så kan du se den. Startbudet är 80kr. Högst bud får den! Lycka till. :D<3

2009-04-29 @ 06:51:15
URL: http://ceeelias.blogg.se/
Postat av: ida

Asså, vem var det som härmade vem , du eller dessie?

2009-05-02 @ 17:44:09
URL: http://idanurminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0