Fredag

Hej allihoppa <33

Fast jag än bara sov 5 timmar i natt så vaknade jag och var jättepigg :D
Efter en ganska lång skoldag åkte jag in till Vällingby där jag skulle köpa lite saker på Apoteket, men när jag såg en H&M skylt där det stog "HALVA PRISET PÅ UTVALDA MODEVAROR" så var jag bara tvungen att köpa något och det blev en grå tröja och body lotion, hehe :P

Om man känner mig bra så vet man att jag är en riktig SHOPAHOLIC, men jag kan bara inte stå emot, det känns som om kläderna ropar på mig och jag kan bli av med 1000 på noll tid, men som tur så har jag Amanda som hjälper mig att bara köpa "viktiga" saker!! tack <33

Om några minuter kommer Ida och hennes pappa  som ska hämta mig och sedan ska vi åka till grönan, men nu ska jag äta något. (Min USB grej funkar fortfarande inte så det blir inga bilder idag hlr)

Puss o kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0