Onsdag

Antagningsprovet gick så jävla dåligt, ursäkta för min språk, men jag sög verkligen. Jag är en sån som måste ha en halvtimme på att träna dansen och gärna ensam, men där så var man i grupp och vi fick lära oss 4 olika danser på mindre än en haltimme. För att lyckas måste jag koncentrera mig. Förutom det var det en vanlig förmiddag i skolan. Just nu har jag lust att äta iskall och god glass, men då måste jag gå ner till ICA som typ ligger 1 km bort och som ni redan vet så går jag aldrig i onödan.

Nu sitter jag här och pratar om Amanda om svinviruset. Tänk vad hemskt att så många människor ska behöva dö tack vare ett par grisar. Vaccinet mot svinviruset kommer om ugefär 3-5 månadern, kan inte de skynda på lite.?? Flera i Danmark har redan drabbats och det varar inte längre tills det kommer till Sverige. Jag tycker att sverige borde göra som bl. a Kuba och ställa in alla flyg från länder där svinviruset finns, så vi slipper bli sjuka och dö. 

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0