Skärholmen

Att shoppa med min mamma kan vara riktigt plågsamt eftersom hon tycker att alla kläder jag vill ha är vare sig i dålig kvalite elr fula, hon kan aldrig fatta att det är JAG som ska ha på mig de, inte hon.  Trots det hela så fick jag två par älsklingsskor, vita jeansshorts o en jättefin pyjamas som jag kan ha på Julias "SLEEP OVER".

Finns det några fler som har en mamma som min??, för att här känner man sig ganska mobbad, hehe XP

Idag fyller älsklingen Tolli år, så gratta henne <33
Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt!!


Puss o kram



mina pumps, skopunkten 149:-


textil-skor, skopunkten 99:-


vita jeansshorts, marenzo 149:-
Kommentarer
Postat av: J

dom vita skorna tänkte ja köpa :)

2009-04-30 @ 07:34:57
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0