Måndag

Hur omogna kan killar egentligen vara???
Kan de aldrig fatta att när man säger "lägg av" så är det bara att lägga av!!
Våran årskurs har nog de jobbigaste, omognaste killarna ever., det är bara att växa upp.
De värsta töntarna i klassen som går på mina nerver varje dag, genom att slå mig elr ta mina saker gjorde mig så upprörd i så att till slut mådde jag dåligt och var på väg att svimma, men jag hann springa ut i sissta sekunden. Tur det. Lärarna gör inte hlr så mycket åt det, så vad finns det mer att göra?
Förutom det så blev jag jättearg på min mamma för att hon skyller allt på mig och kan aldrig ta sitt eget ansvar. På kvällen åkte vi till Vällingby för att jag behövde köpa åtminstånde ett par nya jeans och några linnen, men jeansen som jag ville ha fanns inte i min storlek så jag får nog beställa de från internet. 


Puss o kram



Dagens outfith§

Skor - Skopunkten
Jeansleggins - GinaTricot
Vit linne - H&M
Randig väst - H&M
Väska - accent
Jacka - Vivaldi



Under svenska lektionen kollade vi på "Hip Hop Hora" och då fick jag äntligen ta fram min Caramella-påse : D



Emma & Tolli efter skolan <33



Emma och Patricks cykel



Emma, Tolli och Elin



Haha ; )



Jeanslegginsen som jag vill ha :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggich jag var på bilderna,HAAH

2009-04-28 @ 17:23:24
Postat av: Sasha (:

Har sån där leggins! ;D

2009-05-03 @ 17:02:14
URL: http://gordiyevska.blogg.se/
Postat av: m a j a

vart finns dom där jeanslegginsen och vad kostar dom? :)

kram

2009-05-03 @ 17:54:18
URL: http://majjaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0