Torsdag

Hej alla kära läsare <33

Denna torsdagsmorgon började skolan 8:30 och första lektionen var ELEVENSVAL, jag har musik och vi håller på att göra en musikal som typ heter "Mumma Mara". Lektionen efter var NO och vi skulle bara skriva en utvärdering och sedan fick vi håltimme resten av lektionen. Sissta lektionen före lunch var ENGELSKA och där fick man välja vad man vill skriva om (t. ex ett land, en artist ... ), och såklart valde jag Rihanna :D

Lunchen var äcklig (ris o hummersås) så jag, Amanda, Emma, Ida, Elin, Julia och Linnea gick ner till donken som typ ligger 1 km bort :P

Sissta lektion var IDROTT och då fick vi köra softball, vilket jag sög på :S, men iaf efter det så satt jag, Amanda och Emma kvar i omklädningsrummet och sminka oss som fjortisar, men jag såg mer ut som en brunbränd ****. hehe :P
Efte att ha suttit i 2 timmar i omklädningsrummet blev vi trötta, så vi gick vi ner till "den stora gungan".

Min dag var helt underbar, just nu så funkar inte min USB skit, så får ladda upp några bilder sen! <33


BTW
jag har läst ut "En shopaholics bekännelser" och den får en 4/5

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0