bby I´m back


Hej allihoppa!!<3

Nu är jag tillbaka och gissa vad jag gör, inget. Sitter ensam i min lägenhet och ska strax ut och köpa mat och hämta ett paklet, vår kylskåp har stått ensam utan någon mat i 8 dagar, tror jag. På skrivbordet liggen en hög med tidningar som bla VeckoRevyn, Glamour och Veckans NU. Idag så fyller jag ju också år :D, men får tyvär fira den ensam,min mamma jobbar och jag har ringt Ida och frågat om hon vill göra något typ kolla på bio, men hon skulle till Skåne. Jag har fått ganska många presenter av min mamma och min moster och många grattulationer, telefonen slutar inte ringa och vykorten bara rullar in!


Nu drar jag puss, senare ikväll kanske jag hinner lägga in massa bilder. En till rolig sak som jag vill säga är att en av mina undulater har lärt sig att säga sitt namn, kul, kul, kul, fast jag får inte träffa den förräns än på tisdag.


AND REMEMBER, IT´S MY BIRTHDAY BITCHES AND NOBODY CAN DESTROY THIS DAY!! <3

Kolla vilken söt grej jag fick från Ida <3

För er som undrade vad jag fick av Andrea, så var det första Twilight boken.
Tack Andrea : )

Kommentarer
Postat av: johanna

grattis, kan inte du visa vad du har fått?

2009-07-10 @ 18:38:38
URL: http://johannaprasad.blogg.se/
Postat av: Ylva

grattis gumman, ha det så roligt

hoppas vi ses snart, puss

2009-07-10 @ 19:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0