"


Busy, busy and busy jag orkar knappt vara uppe nu, men jag är så jävla korkad så jag tvingar mig själv till de xD. Vad ska jag säga, jo jag saknar Stockholm(<3) åker ju tillbaka dit i slutet av veckan och om två dagar kommer min mamma tillbaka, tror knappast att det är sant. Under tiden hon är borta känns det som att hon inte existerar, att jag har bara haft henne i hjärnan hela tiden och det kan bero på att hon aldrig har åkt någonstans utan mig, men när hon tillbaka kommer jag aldrig låta henne åka någonstans utan mig och som tur så hinner hon vara med mig på min födelsedag och jag kan inte ens tro att om några dagar fyller jag år.

Vad har hänt med mig? Jag känner ju knappt igen mig själv, vad är det nästa jag gör, börjar gå och be om ursäkt och glömmer vem jag var innan! WTF jag vill tillbaka, den har atmosfären gör mig galen. En till sak jag glömde och berätta är att jag har blivit mamma åt en liten flicka. Och nej jag skojar inte!!
 
Och en person som jag vill prata med just nu svarar inte, hon som brukar vara uppe hela natten och praktiskt ha mobilen i handen elr i strumpan hela tiden, så Ida om du läser detta får du ta och ringa mig, din lilla latmask<33

          
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0