Onsdag


Jag har insett att jobba är inget för mig, (iaf inte just nu) så jag sa upp mig igår kväll. Jag fick iaf hjälpa till att skriva arbetsshema åt städarnaoch ta hand om INCONTROs uteservering. 

Efter jobbet gick vi en kort runda till Liseberg och sedan till stan och det måste såklart vara REA när jag är pank : (, men det hindrade inte mig från att göra några fynd. Vi kom hem runt 7 tiden och då fick jag en present av Andrea och skulle såklart visa henne allt jag hade köpt. Kort därefter så somnade jag och idag åkte vi till Alingsås och lämnade av Andrea. Just nu sitter jag här och undrar vad jag ska baka MUFFINS elr CHOKLADBOLLAR?!


Michael Jackson



Lisebergs WALK OF FAME



Heaven 23

Liseberg

Heaven 23

Jag fick heta Emma :D

Min goda frukost

Skorna jag önskar mig kommer från TOPSHOP och kostar 999:-

Presenten som jag fick av Andrea, tack tack <3

Presenten från mig själv, men jag har redan öppnat den, kunde inte vänta.

I wish I had this book :)

Kolla vilka goda jordgubar jag plockade!!





Kommentarer
Postat av: Tira

Okej, har en fråga. Ofta du sommarjobbar i göteborg som 13 åring ??

2009-07-04 @ 21:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0