Söndag


Ni vet när man känner sig inte älskad av någon och utanför hela tiden, som om alla struntar i en, så har jag känt mig ganska längre. Varit ledsen dagarna långa, gråtit för det mesta och har velat dö, så känner jag mig ganska ofta, men det blir bara värre och värre. Jag behöver prata med någon, men alla är för upptagna. Jag har så mycket att tänka på nu, önskar bara att jag var normal.

Igår kväll åkte jag och mamma till hennes kompis och jag fick träffa mina sötnosar, vi åt tårta och det blev sent så jag vi sov där. Idag kom jag hem vid 7 tiden och kollade på Privileged och sedan på någon film om en kvinna som hjälper polisen att stoppa pedofilerna på internet.., den var iaf jättebra, lite läskig, men bra. 

Nu sitter jag här och kollar på Privileged med en skål körsbär, vill bara säga en sak om Kissie, gud vad hon är omogen, hon är 18(?) och härmar en 15 åring (?). Idag försökte jag också beställa mitt bankkort, men det står att man måste vara 13, man ba hallå jag är det!, på tisdag elr onsdag ska vi åka och fixa ett ID-kort och öppna ett nytt konto på NORDEA och kanske Handelsbanken och imorgon elr i övermorgon får jag även min lön 60x8 - skatt 20%= 384kr, + så fick jag massa £50-lappar i födelsedagspresent.

Nu pallar jag inte mer, men jag har en fråga till er:



Puss o kram

Kommentarer
Postat av: ♥anneli♥

den gråa tycker jag

eller den blåa ♥

2009-07-13 @ 18:23:34
Postat av: Mariama

den i mitten eller den längst til höger

2009-07-13 @ 21:55:56
URL: http://thatismyname.blogg.se/
Postat av: NELLI

DEN SVARTA OFC ;D

2009-07-14 @ 01:38:38
URL: http://nellistar.blogg.se/
Postat av: Felicia

den röda :D

2009-07-14 @ 11:01:58
URL: http://buildgood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0