Läggdags


Det blev inte 5 inlägg, men det får ni stå ut med. Idag har jag kollat på film, ätit mycket mat, ps mamma köpte bröd. Jag är räddad *Haleluja, haleluja ...". Förutom det så har jag haft tråkigt, läst bloggar och mm. En rolig sak jag hittade på Paulinas blogg var                                  
och jag vet inte om det som hon skriver är sant elr att hon vill bara ha uppmärksamhet. Vad tycker ni, borde Paulina sluta vara vän med Desirée elr fortsätta vara det för att utan Dessie så är hon inget. Jag tycker iaf att om Dessie är så jävla hemsk som Paulina säger att hon är, så borde hon ju dumpa henne. Paulina verkar vara en bra tje, som kmr klara sig bättre på egen hand : D  Nu ska jag sova, god natt på er mina söta läsare <3





Haha, bilden var bara på skoj.


Kommentarer
Postat av: Moa S

håller med dig och paow-dessie-grejen, dessie verkar afn vara helt borta :p

2009-06-11 @ 20:38:07
URL: http://xoxomoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0