Morning ;)


Godmorgon allihoppa! (snarare godnatt)

Jag är fortfarnde vaken och tänkte precis gå och lägga mig, men skriva ett litet inlägg innan. Idag "tidigt" på morgonen vaknade jag av att min mobil ringde och gissa vem det var, jo Amanda. Hon undrade om jag vill gå på bio, men jag hade inte lust eftersom jag gick och la mig 6 och klockan var bara 11, så jag sa nej och somnade om, jag blev så jävla irriterad. Nästa gång jag vaknade hann klockan bli 1 och denna gång var det Ida som undrade om jag kunde komma hem till henne så vi kunde åka till Ylvas "Sleepover", men jag fick tacka nej ännu en gång, så går det när man lägger sig kl 6. Jag gick och la mig igen och vaknade vid 16:30, med världens huvudvärk, som om jag typ hade druckit allt möjligt, Öl, vin ... och tro mig det har jag gjort en gång och nästa morgon så fick jag åka in till sjukhuset för att jag hade fått i mig för mycket alkohol, men det visste bara några om. Jag har haft ångest hela dagen, tänk om jag hade gått på Ylvas sleepover, då hade jag haft roligt nu och ...

Igår hade jag också fått reda på att min cykel hade blivit stulen, fan vad ledsen jag blev. Det här är andra gången den blir stulen, förra gången hade tjuvarna lagt tillbaka de, men vem vet vad som händer den här gången. Jag frågade mamma om jag kunde få en ny (gärna rosa elr vit) i födelsedagspresent, men hon sa Kanske, nästa år. Gud vad jag dampar: NI SOM STAL DEN LÄMNA TILLBAKA DEN, ERA JÄVLA IDIOTER. 


Och här är ett meddelande till er som försöker ta död på mig i ett spel SKAFFA ETT LIV.

Det här blev ett ganska långt inlägg, men nu ska jag sova.

Puss o kram



så här brukar det se ut hos mig kl 4 på morgonen.



Kikade in på hm.se och kolla om de hade REA och så hittade 
jag de här, men dock har jag svårt att välja vilken jag ska köpa. 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag köpte den bruna väskan i vänstra hörnet.



Skulle det inte vara kul att följa med på bio? Bara ylvas sleepover...........

2009-06-16 @ 10:43:56
Postat av: berfin

jag har köpt den bruna i högra hörnet :)

2009-06-19 @ 10:08:14
URL: http://sshorty.webblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0