Gothia Towers


Hej, hej allihoppa!

Jag måste egentligen sova nu, men jag är uppe och bloggar. Imorgon ska jag sommarjobba på hotellet Gothia Towers (wii) och därför vakna 4, annars så skulle jag nog inte lägga mig så här tidigt. I inlägget nedan så skrev jag att jag bor hos min "moster" och hon är Restaurang chef där så hon fixade jobb åt mig där i några dagar, så där ska jag hålla hus hela förmiddagen. Efter det ska jag nog gå till en bokaffär och köpa en bok. Jag har läst ut alla min "Vilken vecka"-böckerna (totalt 9st) så jag får helt enkelt ta och köpa en rolig och gärna tjock för att inte tråka ut mig själv, ska även passa på och kika in på H&M och se om de har något roligt där. Ja, så ser min morgondag ut och snart så fyller jag år och jag vet nästan vad jag ska få; SIMS 3 och en digitalkamera och plus en massa mer när min mamma kommer hem. 

På tal om min mamma så fick hennes flyg slut på bränsle(elr vad de heter)  igår och de fick nödlanda i Ukraina, läskigt  :S Jag ringde som en galning till henne för att hennes flyg skulle ha kommit fram för en timme sen, men hon hade fortfarande inte ring, men kom inte fram och gissa om jag blev orolig, kollade på Arlanda om flyget var försenat elr så och det stog inget där så jag fick ont i hjärtat och visste att något var på tok och började gråta, men efter en stund så ringde hon och sa att hon var framme och att allt var okej.


Min mamma trodde att hon skulle dö (hon är flygrädd) utan att säga hej då till mig, men som tur så ornade allt sig och hon kommer och hämtar mig härifrån om exakt 14 dagar.


Puss o kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0