Söndag

Hej allihoppa!

Jag har inte uppdaterad bloggen mkt för att jag har inte haft lust, det har spöregnat i flera dagar nu och jag har inte ens lust att gå upp ur sängen. Jag har knappt ätit för att jag är på dåligt humör, har bara suttit framför datorn och spelat "Gold Miner". Det är sommarlov och det spöregnar, sommarlov betyder ju, SOMMAR, SOL, GLASS ..., men istället får man sitta inne. Det var planerat att jag skulle till Grönan med Ida igår, men pga av vädret så fick vi skita i det. HATAR SOMMREN, får hoppas att det blir bra väder den 23 för då ska jag nämnligen till Grönan med de som jag älskar mest. Efter sommarlovet så kommer vi ju att skiljas, inte alla men vissa ska byta skola och det är inte så roligt, men jag önskar de all lycka och vi kommer ju träffas.



Slog mitt rekord, någon som kan slå mitt?


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt härlig blogg



Blir glad av den:D

2009-06-14 @ 23:54:03
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Josephine Englund

kommer ihåg när jag spelade goldminer för ett par år sen...kom jäävligt långt, över 100 000 tjänade jag ihop :) kul spel äre iaf!



har du bloglovin' `?

2009-06-16 @ 01:45:17
URL: http://juicyfruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0