Tisdag




Hej alla små söta bloggläsare!

Just nu är jag skittrött eftersom jag gick aldrig och la mig inatt/tidig morgon, istället läste jag MK & A- böcker. Jag kunde helt enkelt inte somna. Nu chattar jag med Emma<3 ochspelar lite Sims 2. Jag har inget mer att skriva förutom, jo en sak. Läste på Paulinas blogg att hennes kompis Tess har gjort en blogg och den som skickar den finaste headern blir länkad i Paulinas blogg ..., kollade iaf in Tess blogg och den var jättegullig. 

Gå in på http://tessiebitch.blogg.se för att kolla in henns blogg.

                                                                                       
                                                                      Visst är hon söt?





Kommentarer
Postat av: Emma

Ha en bra dag,Misa!<3

2009-06-16 @ 09:35:04
URL: http://bluuberry.blogg.se/
Postat av: Natahlie

Vad ska du göra idag då?

2009-06-16 @ 09:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0