Ångest

Hittade en video på TV4 hemsida på Alexander när har var i K:Fem igår. Nu ångrar jag jättemycket att jag inte gick dit, han stog typ 2 elr 3 kmr ifrån honom och det är ju ändå fantastiskt. Idag blev i allafall Ida sur på mig för att jag inte gick och tog en autograf, men det få hon skylla sig själv lite också för att om hon kunde gå då skulle jag också gå och då blev alla nöjda. Jag, Ida och Emma är (typ) de enda som gillar Alexander i vår skola, haha :P De andra är typ galna i Robert Pattison och Jonas Brothers, men jag gillar inte bara Alexander (tycker att han är gullig) utan också Chris, det är honom som jag är lite mer kär i.






Alexander <3

Kommentarer
Postat av: Foki

svar: nå, vad synd att du e för ung för att se den på bio =) men håll ut bara tills den kmr på DVD som du säger ^^



söta kramar till dig!



(P.S. förlåt att jag svarar lite sen, har haft fullt upp men läser genom alla kommentarer som alltid!) ^^

2009-06-05 @ 01:15:39
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0