Fy skäms

Igår så hann  jag inte blogga för att jag kom hem från skolan vid halv 7 och gick och la mig direkt. Jag har värkligen blivit dåligt på att blogga, men det är bara för att jag blir så trött i skolan och jag sover dåligt. Matteprovet var jätteenkelt, så jag hoppas få alla rätt :D, efter skolan var jag, Emma och Amanda kvar i skolan där vi bl a klättrade upp i träd, busringde och spelade in videos. Men nu ska jag läsa nyaste numret av VECKANS NU!


Puss o kram



Hann äta frukost idag *stolt*


och det blev även pannkakor med sylt


älsklingar *blink*


Ful bild


Dagens-skit

Vit linne - H&M
Blå kofta -  OUTLET
Jeans - KappAhl
Skor - Skopunkten
( e ganska tjock, men whatever)





Kommentarer
Postat av: Sandra

Va? Skämtar du när du säger att du är ganska tjock? Randomhittade denna blogg, hur gammal är du egentligen? Märker du inte att nästan alla tonåringar tror att de är tjocka, är du en sån som jämför med kompisarna och hela tiden klagar på din vikt? Kan inte någon nån gång fatta att det inte är så, du växer ifrån att tro det. Du behöver inte vara precis som alla andra! Inte särskilt schysst heller om man beteer sig så mot andra som faktiskt är överviktiga. Du kommer ångra att du håller på som du gör nu när du fått vett i skallen.

2009-05-11 @ 00:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0