"I ain´n a monster"

 


Efter 3 månaders väntan har vi äntligen fått höra Chris säga något om misshandeln och fast han har gjort en dålig sak, så är han fortfarande en människa och jag älskar honom lika mycket. Ni andra får hata honom hur mycket ni vill, men tänk hur många blir misshandlade varje dag, så egentligen borde man ju hata nästan hälften av världens befolkning.

I videon säger han bland annat att han inte är något monster, vilket jag 100% håller med om. Alla kan göra fel, men man måste lära och förlåta (inte för att jag förlåter alla), men han har fortfarande rätt att leva. 

Snart släpps även hans skiva "Graffiti"  och jag hoppas verkligen att han kommer up på bra väg. 

Den juni kmr Rihanna vara med i rätten, så gissa en som kommer sitta och kolla på det.

    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0