Måndag

Hej alla kära läsare!

Idag har jag varit i skolan och har haft det ganska roligt. På rasten så satt vi och gungade och sjöng till olika låtar som fick mig mer och mer längta till sommaren. Och en till sak som hände idag var att jag ramlade på golvet tack vare Elin, så det gjorde så jävla ont i svansskotan. Fick nyss veta att jag inte kmr kunna få se Alexander Rybak när han spelar på Skansen den 14 juli för att då är jag i Göteborg, så nu är jag jävligt ledsen och arg. Gjorde nyss en fruktsallad, men nu ska jag duscha.


Puss o kram



Alexander Rybak
Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla het!! :P

2009-05-26 @ 18:59:49
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: carro

vad var det hon skrev för att hon blev avstängd ;o ? Snälla svarade missade hennes sista inlägg. Hon skrev väl något om fräknar har jag hört, eller ? puss

2009-05-26 @ 22:13:38
Postat av: Lizzy - my life its a party!

han ser riktigt bra ut!

2009-05-30 @ 20:31:53
URL: http://mercedesbeeenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0