Måndag

Hej alla söta läsare! 

Idag har jag varit i stan med Amanda, Elin, Emma o Tolli. Det var meningen att jag skulle köpa en present till Emma som fyller år imorgon (gratttis i förskott), men jag hittade inget. Men jag ska köpa en present senare, gud vilket dåligt samvete jag har nu. Idag så fick jag ett par Adidas skor av, inte de jag önskade mig, men ett par andra som är också ganska fina. Efter det så bråkade jag med min mamma för att jag inte fick pengar och hon skämde ut mig rejält framför Amanda och förutom det tvingade mig följa med henne in på olika affärer för att annars skulle jag inte få pengar och tack så mycket Amanda att du inte lämnade mig ensam. Till slut så fick jag mina pengar och jag var hur glad som helst. Trots att jag hade typ 300 med mig så har jag kvar typ hälften, det är ju fantstiskt för mig som brukar ha med mig ca 1200 varje gång vi går ut och shoppar och komma hem med några kronor i fickan. Bilder på det som jag köpte får ni se imorgon för att nu ska jag sova, väntar bara på att Emma ska lägga in bilden på sina cupcakes. Ni skulle bara se Emmas konstverk hon bakar ju lika gott och dekorerar de lika fantastiskt som Foki



Puss o kram



Yes, I´m a real shopaholic ; )
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0