Misa svarar

Postat av: Sandra

Va? Skämtar du när du säger att du är ganska tjock? Randomhittade denna blogg, hur gammal är du egentligen? Märker du inte att nästan alla tonåringar tror att de är tjocka, är du en sån som jämför med kompisarna och hela tiden klagar på din vikt? Kan inte någon nån gång fatta att det inte är så, du växer ifrån att tro det. Du behöver inte vara precis som alla andra! Inte särskilt schysst heller om man beteer sig så mot andra som faktiskt är överviktiga. Du kommer ångra att du håller på som du gör nu när du fått vett i skallen.


Misa svarar: 

Jag är en tonåring och min dröm är att bli modell (vilket jag aldrig kmr bli, men man kan ju alltid drömma och hoppas) och modeller är smala och långa. Ja, många tonåringar tror att de är tjocka, men jag är inte en av de. Jag tycker att mina ben är lite "feta" och jag skulle aldrig jämföra mig med någon av mina kompisar. Ja, jag klagar på min vikt för att jag duger inte enligt mig och jag bryr mig inte om folks vikt och jag tycker inte att någon är överviktig. Många av mina kompisar klagar på mig när jag säger att jag är tjock och de säger att jag är patetiskt, men det är jag. Jag har dåligt självförtroende och är patetiskt och bla bla bla. Men jag bryr mig inte om vad andra väger elr hur de ser ut.

Jag är 165 cm lång och väger 46kg.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0