Onsdag

Fuck, imorgon har jag friidrottsskit och jag hatar det, jag som fick reda på det idag är ju helt oförberedd, har inga fina gympabyxor elr skor. Men iaf min dag har varit sådär, jag kom försent till slöjden (igen) och blev irriterad på ett jävla skit under spanska lektionen. (om du inte vill mig något så lämna mig ifredför helvete, du lyckas ändå inte). Efter idrotten, som var vår sista lektion så stannade ja, manda, ida och emma kvar i vårat svettiga omklädningrum (h) och tävlade om vem som kunde få på sig mest läppglans, men ingen vann. Sedan drog vi till donken där jag smsade med Idas lillebror. Nu ska jag kolla på de senste avsnitt av THE HILLS och sedan sova <33


Puss o kram




Resultatet


Mina söta cheerleaders <33


men emma....


Ida 


tjockisarna vilar


Emma min lilla bebis




Och det var allt från mig idag, hörs imorgon!!! <33

Kommentarer
Postat av: Jeezy

Du kommer bli avundsjuk om du kollar min blogg

2009-05-10 @ 11:40:15
URL: http://jeezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0