Shopping

Nu när jag har lite tid över så ska jag berätta lite om igår. Först så åkte vi tilll Stadium i Barkarby för att köpa ett par Adidas skor till mig, men de jag ville ha fanns inte så jag ville ha ett par svarta Race Marine skor, men de fanns inte i min storlek (typiskt). Det kändes som om min dag hade blivit helt förstörd, men allt blev bättre när jag fick en ROSA plattång av min mamma. Efter det åkte vi till Kista Centrum där jag köpte en ny kjol och efter att ha tjatat på mamma i ungefär 1 vecka så fick jag ett par mocca sandaler, sedan åt vi såklart pizza. <3

Kommentarer
Postat av: Leia

Hoppas du får en fin dag! =)

Kramar

2009-05-05 @ 11:49:09
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0