Söndag

Hej allihoppa!

Denna underbara dag har jag spenderat på Stockholms fantastiska tivolli Gröna Lund. Jag var där med Poulina och vi hade jättekul, Ida skulle också dit, men hon kom aldrig. Nåja vad ska man göra? En kille kom fram och fråga om han kunde få mitt nummer och jag ba: Ehhh, okej och så gav jag honom Idas nummer, tänkte skoja med henne och typ en halv timme senare ringer hon och dampar. Den där killen som hade frågat om mitt nummer hade ringt henne och frågat om hon var kvar på grönan så att de kunde träffas och hon började skrika och svära i telefon, haha. Jag, som älskar mat åt två pizza bitar, fish&chips och glass. Snacka om attt jag kommer bli en tjockis, så imorgon ska jag skära ner på mat. Just nu kollar jag på Söndagsparty med Filip och Fredrik, men nu ska jag sova.


Puss o kram
Kommentarer
Postat av: Michaela

Godmorgon! :)

Hoppas du får en bra dag

2009-05-18 @ 09:59:02
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejj.

Kolla in våran extremt fina blogg http://emmiiehochalexiieh.blogg.se :)

Kyss och smek <3

2009-05-18 @ 18:04:03
Postat av: Amanda

Var killen söt? Om han var det skulle du ha gett honom DITT nummer ;)

2009-05-20 @ 17:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0