Sugarpump

Nu har jag kollat på Eurovisions öppningceremoni, där bland annat Carola, t.A.t.u. sjöng och det var inte så särskild roligt, men bra och så har jag dushat. Tyvär så blev det ingen Ben & Jerry´s, för att mamma råkade spilla äppeljuice över den, men får ta och smaka det en annan gång. Har prövat en ny metod, stå i duschen och läsa en bok smatidigt, fast det gick inte så bra för att halva boken blev blöt. Nu tror jag att jag ska gå och lägga mig för att imorgon är det skola, suck, men det blir så roligt att träffa mina vänner igen. Måste även passa på och fråga er 


Vilken Ben & Jerry´s smak är godast?


Godnatt på er alla söta bloggläsare
Puss o  kram
Kommentarer
Postat av: emmy.

vilken söt blogg du har. =) så gulligt med dom där hjärtarna.

PUSS på dig.

2009-05-11 @ 12:50:34
URL: http://emmyodenland.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0