Tisdag

Hej allihoppa! 


Idag var det bara en vanlig Tisdag, första lektionen var bild och jag avskyr läraren. Kanske ska börja skolka från den lektionen. Tro mig jag har bra betyg, uppför mig bra, men bildläraren är bara brrr. På rasten gick jag och Elin hem till Amanda för att hon skulle byta om till kjol, jag lovar det var säkert över 30+, vi kom lite försent till nästa lektion,men vi hade en ung vikarie så allt var lungt. 

På lunchrasten gick jag och Amanda hem till Elin för att hon bröt sin "låtsasnagel" så hon var tvungen att limma ihop den. Medans hon gjorde de städade jag och Amanda Elins rum, no offense Elin, men det  var ganska stökigt. Vi kom försent till nästa lektion också och våran lärare Gustav dampade typ. Vi började argumentera om "Hur viktigt det är att fixa sin brutna nagel", men  han är så envis.

Efter lektionen så gick vi ut för att spela med Idas studsboll, och någon råkade skjua iväg den så vi var tvungna att leta efter den och vi kom försent, igen. Alla våra lärare är så envisa att de fattar ingenting. Vi började tjafsa om "Hur viktigt det var att hitta Idas boll", den var ju inte precis min och vi hade tappat bort den. Vi fick också reda på att vi skulle redovisa en uppgift på måndag, fast ingen hade ens inte börjat på den och då började vi argumentera igen, tillslut så orkade inte vår lärare med oss så han skrek åt alla att gå ut ur klassrumet och vi fick sluta typ 20 min tidigare.

Efter skolan stannade jag, Emma o Amanda kvar i skolan och lekte kull med den i 2:an, sen gick vi till Coop och köpte fika, fick låta pengar av Emma för att jag är helt pank *tack tack*. Sedan kom Ida och joinade oss och vi körde KING, med händer och vad ska man säga, I´m the KING. Men vissa fuskade och jag accepterar inte fusk, så jag lackade gärnet. Sedan åkte jag hem, åt och skrivit lite på min redovisning, jag ska redovisa om typ INLANDISEN, IGENVÄXNINGEN och typ DE GEERMORÄNEN. Jag förstår er om ni inte fattar ett skit, det gör inte jag hlr.


Shit vilket långt inlägg det blev idag, nu ska jag duscha för att min häl har spruckit.


Puss o kram



Bilden tagen igår när jag var och sprang *stolt*



Dagens ****
(har lust att komma på något eget,men har 
ungefär 0 idéer, så det kmr dröja ett tag)





Kommentarer
Postat av: Jossan

asså vad ääär det folk att alltid dölja ansiktet på bilder!

2009-05-31 @ 22:44:23
URL: http://juicydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0