6 december 2010


19 dagar kvar till julafton och 14 dagar tills vi slutar skolan. Måndag idag, ush hatar måndagar, verkligen veckans mest hatade dag efter söndag. Var i skolan idag, på lunchen stack ja till stan och hämtade ut biljetter till imorgon, köpte en chailatte (lunch) och sen åkte tillbaks till skolan. Skolkade sissta lektion, träffade upp Tolli och Amanda i stan och hämtade ut ytligare några biljetter, sen åkte tillbaks till skolan och hade utvecklingssamtal, det gick piss. Skäms verkligen att jag har låtit de gå så långt, jag har t.ex IG i flera ämnen som Idrott, Hemkungsskap (böglärare) och musik, sen några ämnen till. Jag måste börja vara mera aktiv på lektionerna, sen har jag 1 vecka på mig att höja allt till G.


Prov och sånt klarar jag ju galan, MVG och VG, men det är det att jag jobbar aldrig på lektionerna som gör så att jag får IG. Nästa termin ska jag verkligen skärpa mig. Efter det åkte jag med mina föräldrar till Barkarby och sen till Coop där jag plötsligt började må skitilla så jag sprang ut till bilen och mamma fick panik och ville att jag skulle åka till akuten. Förra gången det hände låg jag på sjukhuset i 2 dar, hatar min cp kropp -.-


Nu ska jag sova, xx

saknar :/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0