lääääs

ANGÅENDE ATTACKEN I LÖRDAGS, ALLA LÄSER:


Åh är så trött på att kolla igen bloggar och alla skrivet om att terror-attacken beror på att Sverige har släppt in för många invandrare dvs muslimer dårå. Även fast att de Timur gjorde var fel så kan Säpo ta och skylla allt på sig själva. Varför lägger Reinfeldt sin näsa i blött? Vem bad svenskarna att åka in till Afghanistan eller vart det nu var och starta krig mot Islam, de kan väl fatta att muslimerna inte tänker sitta lugnt medans Sverige sitter och bombar deras folk??

Det är inte invandrarnas eller muslimernas fel att Sverige blir bombad utan svenskarna att de startar krig mot Islamen, då får ni fan ta er och förvänta att Sverige kommer bli bombad och som det står överallt i världen så förvänta er mer, det är inte över. Hur ska svenska folket kunna gå tryggt runt i sitt hemland när vilken sekund somhelst kan en explosion komma. Alla ni som skriver skit på era fitt-bloggar ni vet inte ett skit så håll käften. Det var egentligen meningen att många fler skulle skadas och hans destination sägs vara något mycket större så fatta vilken tur att bara 1 av 6 bomberna sprängdes för tidigt och endast 2 personer kom till skada. Skärp er nu Säpo, jag minns att för några månader sen när jag fick reda på att Sverige hade skrivit på kontrakten mot terrordåd eller vafuck det nu heter trodde inte jag på det när mamma sa att när som helst kan Sverige bli bombad och nu var det sant. Och allt skit om att han läste surur ur Koranen är bullshit.


Minns ni 9/11 attackerna samma sak där, George Bush startade kriget och tack vare det fick tusentals oskyldiga människor stog till svars för han handlingar. Det var inte islamens/muslimernas fel utan USAs för att de startade krig och ville få bort Islam, men de misslyckades som Sverige kommer göra.


Misstro mig inte fel nu, jag älskar Sverige över mitt hjärta, det är mitt hemland även om jag inte är född här, men Sverige i mitt hjärta föralltid. Jag vill verkligen inte att folk ska tro att Islam är något dåligt och muslimerna är onda människor för att jag är själv en, även fast jag inte är det till 100%. Men nu måste alla muslimerna stå till svars för Timur för att han gjorde det i "religionens namn" det är fel, men jag fatta att han försökte skydda sitt folk från Sverige och de räknar jag inte som rätt. Men Sverige borde tänka igenom sina beslut nu och kanske förstå att inte lägga näsan i blött. Och det som hände den 11/12 var varken muslimernas eller Islamens fel, men inte alla fattar det. Tyvär.


Timur Abdul Wahab

De första bilderna av bombaren var upplagda av den Islamiska hemsidan - Shumukh al-Islam


 

Säger fett vettiga saker så till alla er med fördomar och aggression, lyssna.

/Ana Gina - som var ca 10 meter ifrån bombattacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0