online dikter babyyyyh <3

A heart is not to play with,
a heart is not a toy.
But if you want to break it, give it to a boy
--
Gå aldrig och bli kär
det är bara till besvär.
Först ska man krama tills armarna blir lama.
Sen ska man gråta tills kinderna blir våta.
--
Leende ögon, gråtande själ.
Du bär en mask, vad har du för skäl?
Jag älskar dig för den du är,
inte för masken du bär.
--
Min första kärlek
Min förts kyss
Min första pojkvän
Min första miss
Gå aldrig å bli kär
Det är bara till besvär
Men hamnar du i kärleksfloden
Använd mun-mot-mun metoden
--
Don't kiss a boy who eyes are black.
He kiss you once and never come's back.
Don't kiss a boy WHO eyes are brown.
He kiss you twice and then live town.
Don't kiss a boy WHO eyes are green.
He kiss you once and then finds another queen.
Kiss a boy WHO eyes are blue.
He kiss you back and then always Love you
--
To young to die
to old to cry
to much in Love
to say goodbye.
--
Hugs are warm
Hugs are nice
Hugs are ways
To break the ice
--
Älska mig för den jag är
annars blir det bara besvär.
--
Love is a name
Sex is a game
forget the name
and play the game
--
Ända mot ända
kan inget hända.
Men vänder man på steken
blir det allvar av leken.
--
Blommor och bin
gör killar till svin
--
Livet är ganska kort
och går därför ganska fort
så lev livet nu innan det går bort
--
Vi hamnar i samma säng igen
Nu är du mer än bara min vän
Du trevar under min tunna blus
Leker en stund med min blöta mus
Jag stönar och viskar "vill ha dig NU!"
Du ler och svarar "klä av dig du"
Jag kastar av mig alla plagg
Min fitta är sjöblöt som morgondagg
Du lägger dig ovanpå mig och ber
mig att öppna mig lite mer
Jag särar och släpper in dig lätt
Du blundar och allt känns så jävla rätt
Våra kroppar är ett med tid och rum
Att känna dig i mig har gjort mig stum
Vi rör oss tillsammans i kärleksdans
Jag vill aldrig vara nån annanstans
Det rinner en tår på din vänstra kind
Från fönstret blåser en västanvind
Jag smeker ditt ansikte som till tröst
Du smeker min mage och mina bröst
Då stannar tiden en kort minut
Våra blickar möts, det tar aldrig slut
Du skakar och slappnar sedan av
Vi vilar ihop i vårt kärlekshav
När solen går upp nästa morgondag
är du borta, i sängen finns bara jag
Min drömkille, varför gör du så där?
Min drömkille, var du någonsin här?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0