uuuuuush

Jag har aldrig mått så här dåligt, hela mitt huvud sprängs, vet inte ens om jag orkar skriva allt för jag minns inte hälften, men iaf: Jag o liza hade catfight, jag slog min älskade Juicy parfym i hennes skalle, bitchslappade henne flera gången bla för att hon hade tagit min dricka asså hahah, vi är vänner nu iaf. Mina repliker finns på facebook :S asså omg mycket mer som jag inte kan skriva ut här, men jag fick alla att skratta, fast kvällen blev inte så lyckat tack vare några fittor, men skönare människor får man hitta, jag hade iaf skitkul igår typ. Säger bara synd. Jusste min tand gick sönder, mitt smink är borta och jag har tusen blåmärken överallt.

Helgen är över och imorgon är det skola, suuuuck


sen hade jag typ blowat en kille, fast jag tror inte de, men jag minns inget :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0