Fucking flyg


Tjo bloggen, I'm back in Sweden. Lång historia så jag skriver ett inlägg senare, jag är så jävla jetlag så att det inte går, har sovit på flygplan/flygplats hela natten/dagen och det gick inte ens bra för någon satt och fes hela tiden. Hemsk dag säger jag bara, känns som att det har gåt typ 3 dagar.


Åh nu vill jag bara sova, mitt huvud dunkar och jag har fortfarande lock i högra örat, jusste två av våra resväskor värde ca 40.000 kr tillsammans är borta, bla min plattång, 4 par byxor, alla mina vita linne är borta. Nu är det inte säkert om vi ska åka igen eller inte pga av situationen, men annars blire ju The Wawe med tjejerna, tagga tagga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0