just nu at facebook


Misa Leon@
varför kan inte folk acceptera en som den är? varför är alla så fucking falska? varför ska man vara som någon annan? Jag är unik, det vet jag. Jag vill bara att folk ska fatta det och acceptera de, jag kommer aldrig förändra mig. Sluta trakka ner mig, för jag tar ändå inte åt mig, ni är människor jag skiter i, ni betyder inget så varför slösa er tid?. Sen kommer det till vänner, mina vänner som jag älskar, som jag bryr mig om så mycket, men ni värkar inte fatta de!? Vad har jag gjort för att bli behandlat så här illa?, har jag sårat nån ber jag om ursäkt. Jag har fått min wake up call, när det kommer till mitt utseende, vill jag att alla ska skita i det, det angår inte er, ta istället en titt i spegeln så får vi se om ni är så perfekta. Alla tjejer har inte den fina hyn, dom stora brösten, den finaste rumpan, de smala midjemåttet, de smala modellånga ben... även fast vi kanske vill, vi har inte heller valt att se ut så här, vi föddes bara till det, så älska oss för de vi är & inte för ... I'm done!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0